Beküldő: admin | 2017. 05. 26., p – 15:48

képviselő ülés

Zalakomár Nagyközség Önkormányzat Képviselő-testületének rendes ülése 2017. május 29-én (hétfő) 16:30 órai kezdettel.

Ülés helye: Közös Hivatal tárgyalótermébe (Tavasz u. 13.)

Napirend:

1.) Zalakomár Nagyközség Önkormányzata és intézményei 2016. évi zárszámadásának megtárgyalása (Zalakomári Művelődési Ház külön határozat), a pénzmaradvány jóváhagyása Előadó: Csárdi Tamás polgármester, Papné Szabó Mónika jegyző, Simon Veronika pénzügyi előadó 2.)Óvodavezetői pályázat véleményezése Előadó: Csárdi Tamás polgármester 3.) Beszámoló a Családsegítő és Gyermekjóléti Központ 2016. évi családsegítés és gyermekjóléti tevékenységéről Előadó: Gerő Sándor családsegítő munkatárs 4.) Beszámoló a 2016. évi gyámhatósági munkáról Előadó: Csárdi Tamás polgármester, Papné Szabó Mónika jegyző 5.) A közös önkormányzati hivatal 2016. évi költségvetési beszámolója Előadó: Csárdi Tamás polgármester, Papné Szabó Mónika jegyző, Simon Veronika pénzügyi tanácsos 6.) A Zalakomári Közös Önkormányzati Hivatal 2016. évi munkájáról beszámoló Előadó: Csárdi Tamás polgármester, Papné Szabó Mónika jegyző 7.) Beszámoló a közös önkormányzati hivatal 2016. évi belső ellenőrzéséről Előadó: Csárdi Tamás polgármester, Papné Szabó Mónika jegyző 8.) Hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyek Előadó: Csárdi Tamás polgármester 9.) „Zalakomár Díszpolgára” cím, valamint „Zalakomárért” kitüntető díj adományozásáról döntés Előadó: Csárdi Tamás polgármester 10.) Helyi Esélyegyenlőségi Program felülvizsgálata Előadó: Csárdi Tamás polgármester 11.)Egyéb ügyek Zárt ülés: 1.) Zalakomár Hunyadi u. 7/2. szám alatti önkormányzati bérlakás pályázati kiírására beérkezett pályázatok elbírálása Előadó: Csárdi Tamás polgármester

Felhívjuk a figyelmet, hogy az előterjesztések személyesen megtekinthetők ügyfélfogadási időben a Közös Hivatal 7. sz. irodájában, valamint letölthetők itt az interneten.